Твір на тему-"Наші близькі - учасники війни"

Bіlous Grigorіj Gavrilovich   9 Травня наша країна святкувала 68 річницю Перемоги над фашизмом. Немає жодної родини, яку б війна обійшла стороною.
  Дідусь мого дідуся Білоус Григорій Гаврилович пройшов всю війну. Орденоносець. За хоробрість у боях був нагороджений орденом "Червона зірка" та іншими орденами і медалями.

   Після війни прожив недовго і від отриманих ран дуже скоро помер, але пам'ять про нього жива.  Я пишаюся своїм прапрадiдусем. Я знаю він бився за свою Батьківщину, свою родину, за нас майбутнiх своїх онуків, правнуків і праправнуків.
Спасибі йому за Перемогу, за те, що ми можемо жити.
    Спасибі тобі, рідний мій прапрадід, за мирне небо над головою, за спів птахів вранці, за світанки і заходи, за мене твою праправнучку  Ірину, ученицю п'ятого класу.


1 комментарий:

  1. Молодец, Иринка! Мне понравилось твое сочинение тем, что ты знаешь и помнишь о своих корнях. Это ведь очень важно-помнить о тех, кто нас защищал.
    Художественно и красиво написано. Умничка!
    Кассия.

    ОтветитьУдалить

Комментарии